Spanje

Zaradi pomanjkanja spanja lahko oslabi naš imunski sistem
Zaradi pomanjkanja spanja lahko oslabi naš imunski sistem

06. 10. 2019 | Novice

Pomanjkanje spanja prizadene imunski sistem ravno tako kot ga prizadene fizični stres.

Z redno vadbo joge lahko ublažimo simptome depresije in izboljšamo spanec
Z redno vadbo joge lahko ublažimo simptome depresije in izboljšamo spanec

17. 03. 2019 | Novice

Joga ugodno vpliva na splošno zdravje in dobro počutje. Prav tako pa naj bi redna vadba joge pomagala ublažiti simptome nekaterih duševnih motenj.

Stvari, ki načenjajo vaš imunski sistem
Stvari, ki načenjajo vaš imunski sistem

28. 10. 2015 | Skrb za zdravje

Naše vsakodnevne navade imajo ogromen vpliv na naše zdravje in imunski sistem. Določene navade lahko dodobra načnejo naš imunski sistem, a se sami tega niti ne zavedamo!

Znaki, ki kažejo, da trpite za sezonsko motnjo razpoloženja
Znaki, ki kažejo, da trpite za sezonsko motnjo razpoloženja

27. 10. 2015 | Sezonska motnja razpoloženja

Dnevi so vedno krajši, vedno manj je sonca in vreme je vedno manj prijazno - v tem delu leta ima veliko ljudi težave s slabšim razpoloženjem. Pri nekaterih se te težave izrazijo v zelo hudi obliki - zjutraj le s težavo vstanejo in so tudi skozi ves dan slabo razpoloženi in brez...

Vaši večerni rituali
Vaši večerni rituali

02. 10. 2015 | Novice

Če se zbudimo dobro naspani, imamo več energije, kar pomeni, da smo lažje kos vsem izzivom, s katerimi se srečamo čez dan.  Pripravili smo nekaj ritualov, s pomočjo se boste sprostili in poskrbeli za dober spanec.

Zakaj bi morali spati goli?
Zakaj bi morali spati goli?

28. 09. 2015 | Novice

Če spimo goli, to prinaša veliko pozitivnih učinkov - in mislih nimamo nekaj privarčevanih evrov, ki bi šli sicer za nakup pižame. Pozitivni učinki, ki smo jih deležni, če spimo goli, so tako telesni kot duševni, poznalo pa se bo tudi  na področju spolnosti.

Zdrava in okusna hrana, ki vam bo pomagala do sladkega spanca
Zdrava in okusna hrana, ki vam bo pomagala do sladkega spanca

08. 09. 2015 | Novice

Priporočljivo je, da nekaj ur, preden se odpravimo spat, pojemo manjši obrok, poln hranil, ki bodo telesu dala dovolj energije do naslednjega dne.

Ne pustite, da vam negativne misli pridejo do živega
Ne pustite, da vam negativne misli pridejo do živega

02. 09. 2015 | Novice

Ste vedeli, da nam vsak dan skozi možgane švigne približno 60000 misli? Da, prav ste prebrali. Ste razmišljali, koliko od teh misli je negativnih? Negativne misli nas lahko hitro pahnejo v začaran krog negativnega kroničnega stresa, ki na dolgi rok škoduje našemu...

Čas za spanje
Čas za spanje

31. 08. 2015 | Boštjan Šifrer

Spanec potrebujemo vsi. Ne glede na to, ali smo telesno aktivni ali ne. Zvečer, ko se uležete v posteljo, ali lahko zaspite, spite mirno, se zjutraj zbudite naspani in spočiti?

Pomanjkanje spanca poveča tveganje za razvoj srčno-žilnih obolenj
Pomanjkanje spanca poveča tveganje za razvoj srčno-žilnih obolenj

17. 06. 2015 | Novice

Kot pravijo na evropskem združenju za kardiologijo, pomanjkanje spanja predstavlja enako veliko tveganje za nastanek bolezni srca in ožilja kot na primer kajenje, sedeč življenjski slog in nezdrava prehrana.

1